مصاحبه آرشیو خبر ها
او را با کسی مقایسه نکنید !

او را با کسی مقایسه نکنید !

فابیو کاناوارو هم تیمی سابق جانلوئیجی بوفون در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد که کاپیتان یووه را نباید با هیچکس دیگری مقایسه کرد زیرا او متفاوت تر از هر بازیکن دیگری است .


" واقعا بوفون با هیچ بازیکن و دروازه بان دیگری قابل مقایسه نیست ، چه کسی می تواند کارهای فوق العاده ای که او انجام داده است را تکرار کند ؟ او سطح بسیار بالایی دارد و کسی نمی تواند مانند او و در سطحش باشد "

" بوفون پا به سن گذشته است ولی همچنان زمانی که او درو دروازه است همه با قوت قلب و اطمینان در میدان حاضر می شوند . او کسی است که روحیه تیم را بسیار بالا می برد "

بهترین هافبک حال حاضر سری آ ایتالیا ؟

" فکر می کنم جورجینیو بازیکن خوبی باشد ، او در ناپولی بازی های خوبی انجام می دهد در حالی که جوان است. به نظرم می تواند با ادامه پیشرفتش در آینده به رهبر تیمش در میانه میدان تبدیل شود "

" با وجود سن کمی که دارد بسیار خوب بازی می کند و به نظرم می تواند آینده دار باشد همانطور که در حال حاضر هم خوب است "

بهترین مدافع یوونتوس ؟

" فکر می کنم بارتزالی. او بازیکن خوب و پرقدرتی است که فقط بر روی بازی خود تمرکز دارد و گمان می کنم که او اکنون در ایتالیا بهترین باشد. ایتالیا از داشتن همچین مدافعینی باید خوشحال باشد "

کورس اسکودتو؟

" من انتظار یک چیز متفاوت را تابستان امسال داشتم.آیا ناپولی را دوست دارم؟ بله ، خیلی زیاد ، و اینتر را هم فراموش نکنید.اما با این حال از نظر من یوونتوس در حال حاضر هنوز شانس اول قهرمان است.تمام چیزی که می خواهم بگویم این است که ، در بین تمامی تیمهایی که در این لیگ را جذاب و جالب کرده اند ، یووه مدعی اصلیست.اینتر ، ناپولی ، رم و فیورنتینا تایید می کنند که تصورمان در موردشان درست بوده است ، اما راستش را بخواهید انتظار چنین افتی در تیم رُم نداشتم "

" برای اینتر هم هیمن طور ، اگرچه خیلی از مردم طریقه ی بازی آنها را نمی پسندند ، انها در صدر جدول هستند و این چیزی است که اهمیت دارد.حرف زیادی برای گفتن نیست ، انها تیم مستحکمی هستند ، بازی کردن با آنها مشکل است و شکستشان سخت است.هر چه زمان بیشتری بگذرد ، شکستشان سخت تر خواهد شد.در سن پائولو اینتر بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و بسیار بدشانس بود "

" فیورنتینا سورپرایز صدر جدول است ، انها تحت نظر مونتلا هم بسیار زیبا بازی می کردند ، اما امسال درخشانند.آنها چشم نواز بازی می کندد ، اما حس می کنم هنوز فاقد بُرندگی هستند "

" اگر فیورنتینا زیبا باشد ، ناپولی باشکوه است. در حال حاضر آنها از همه ی تیم های دیگر زیباتر بازی می کنند.ساری باهوش بوده که فهمیده در چه زمانی سیستم تیم را عوض کند ، سیستم قبلی شان معنی نمی داد.بین همه ی چیزهای دیگر یاداور زمانی است که مارچلو لیپی آنجا بود "

" در مورد یووه ، توان رقابت مجموعه ی تیمی یوونتوس بیشتر است ، انها مستحکم و با اعتماد به نفس بالا هستند.آنها تیمی هستند که وقتی تحت فشارند ، بهترین نمایششان را ارئه می دهند.وقتی به تورین رفتم ، فهمیدم که از یووه نباید متنفر بود ، از یووه باید الگو گرفت.شما به یووه می روید و متوجه می شوید که بازی کردن چیز مهمی نیست ، پیروزی مهم است "

" رُم خیلی به ضد حمله وابسته است و خلاقیت زیادی در این تیم دیده نمی شود و این کار را برایشان مشکل می کند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: